Saturday, December 31, 2011

RAIKAN TAHUN BARU 2012 DGN DOA & HARAPAN

Assalamualaikum.w.r.t...Alhamdulillah, sama- sama kita rafa'kan kesyukuran kpd Allah swt atas segala nikmat dan rahmat kurniaanNya kpd kita semua sehingga ke saat ini. Samada kita sedar atau tidak, tirai tahun 2011 bakal berlabuh tepat jam 11.59mlm ini.

Pelbagai peristiwa, kenangan dan memori yang berlaku sepanjang tahun 2011 yg pastinya terdapat padanya hikmah yg perlu kita gali. Perjuangan kita masih panjang.. Suka duka yang dilalui dan sunnah baginda Rasulullah saw dalam dakwah menegakkan kalimah Allah di bumi yang kita cintai ini perlu terus ditelusuri dengan penuh sabar dan redha. Hakikat perjuangan ini sememangnya perit. Tetapi ini adalah sunnah nabi saw krn perjuangan ini bukanlah dimulakan oleh Presiden PAS, tetapi perjuangan menegakkan kalimah Allah ini telah dimulakan oleh Rasul dan Nabi saw yang kita kasihi sejak 1433 tahun yg lalu...Kita perlu meyakini bahawa perjuangan ini pastinya tidak akan dihampari dengan permaidani merah, tetapi sentiasa dihampari ddengan duri dan liku2 perjuangan yang memerlukan kekuatan dan kesabaran.Hanya Allah selayaknya akan menghakimi usaha kita..


Justeru, selagi nadi kita ini terus berdenyut, selagi itu perjuangan kita perlu diteruskan. Kita berjuang bukan utk manusia, tetapi kita berjuang demi mengharapkan redha Allah yang esa.

SALAM PERJUANGAN DARI DEWAN MUSLIMAT PAS KAWASAN HULU LANGAT. SAMA-SAMA KITA DOAKAN SMG TAHUN AKAN 2012 AKAN MEMBERIKAN SINAR BARU BUAT PEJUANG-PEJUANG KEBENARAN. USAH JEMU UTK BERJUANG WALAUPUN JAUH DARI TANDA-TANDA KEMENANGAN..

Wassalam..:-)

No comments:

Post a Comment