Sunday, August 2, 2009

Dedikasi Utk Mangsa ISA & Keluarga


1 Ogos 2009 telah mencipta satu lagi sejarah buat negara Malaysia. Himpunan rakyat mansuhkan ISA berjaya dijalankan walaupun pelbagai rintangan yang terpaksa diharungi. Bukan sedikit onak yang meranjau laluan, tetapi sekatan & halangan ini tidak sesekali menjadi penghalang utk rakyat Malaysia melahirkan rasa simpati dan memberi sokongan serta motivasi buat seluruh mangsa-mangsa tahanan ISA dan keluarga mereka. Himpunan semalam juga menjadi saksi bahawa sokongan utk menghapuskan kekejaman ISA tidak pernah padam dari jiwa rakyat Malaysia. Hanya kerajaan BEE END mahu ISA terus bermaharajalela, bukan untuk mengekang keganasan tetapi menjadi lambang KESOMBONGAN dan MEDIUM UGUTAN kepada rakyat MALAYSIA yang enggan tunduk & patuh kepada kehendak mereka.



Seawal 7.30 pagi, trak2 FRU telah bersedia di beberapa lokasi utk memulakan kerja2 gila mereka.!!


Semburan water canyon dan tembakan canister gas pemedih mata oleh "pasukan anjing-anjing" FRU kepada penyokong Gerakan Mansuhkan ISA semalam, hanyalah secebis daripada ujian dan kekejaman yang dihadapi oleh mangsa-mangsa tahanan tanpa bicara ISA di Kem Tahanan Kemunting. Kami hanya mampu melahirkan rasa simpati dan turut sama menjayakan himpunan ini bagi memastikan KERAJAAN BEE END yang sombong itu akan terbuka hatinya untuk menghentikan kekejaman di KEMTA ISA. Apa yang pasti, peristiwa bersejarah semalam membuktikan bahawa PDRM & FRU adalah alat kerajaan BEE END menunjukkan KESOMBONGAN MEREKA !!!! KEJAM & JAHAT !!! Itulah perkataan yang sesuai utk mereka...


Tanpa rasa simpati, tembakan gas pemedih mata dilepaskan demi EGO mereka utk mempertahankan KESOMBONGAN KERAJAAB BEE END !!!


Inilah yang terpaksa kami hadapi..Walaupun perit menahan pedih, derita mangsa tahanan ISA lebih teruk dari ini !!!

Tanpa upah, tanpa bayaran seluruh rakyat Malaysia yang simpati sanggup berdepan dgn risiko demi sebagai tanda simpati dan sokongan utk MEMANSUHKAN ISA yg ZALIM.




Di salah satu lokasi di mana, trak2 Polis yg melalui jalan ini pasti akan menerima pekikan boo dr penyokong GMI.




Buat seluruh ahl-ahli keluarga mangsa-mangsa tahanan ISA, yakinlah bahawa doa insan yang teraniaya akan dimakbulkan Allah..Semoga kalian terus tabah & sabar dalam menghadapi dugaan ini..

No comments:

Post a Comment