Monday, December 21, 2009

TAHNIAH PAKATAN RAKYAT..


KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT yang berlangsung di Auditorium MBSA pada 19 Disember 2009 yang lalu membuktikan bahawa sememangnya PAKATAN RAKYAT telah bersedia menuju ke PUTRAJAYA. Kekuatan dan keutuhan hubungan antara PAS, PKR & DAP sedikit sebanyak menggentarkan BEE END yang kini semakin huru hara dengan pelbagai masalah. Mereka cuba menutup kelemahan mereka, tetapi hakikatnya kelemahan mereka jelas terserlah. Biarlah mereka dengan labu-labu mereka !!!

Kita perlu bersiap siaga menghadapi cabaran demi memastikan kekuatan PAKATAN RAKYAT pada hari ini akan terus kekal utuh. Usah dibajai perbezaan yang ada, tetapi bajailah perpaduan dan kesatuan fikrah antara kita. Semoga PAKATAN RAKYAT mampu mengusai PARLIMEN tidak lama lagi.

Dewan Muslimat PAS Kawasan Hulu Langat mengucapkan tahniah kepada seluruh pemimpin-pemimpin PAKATAN RAKYAT atas kejayaan konvensyen tersebut. Mudah-mudahan kesepakatan yang telah ditandatangani bersama menjadi paksi kesatuan dan segala resolusi mampu direalisasi, insyaallah..

No comments:

Post a Comment