Monday, May 18, 2009

Teruskan Perjuangan, Kekalkan Kemenangan!



Assalamualaikum wrt..

Segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam, selawat dan salam ke atas Junjungan Nabi Muhammad s.a.w, sahabat-sahabat baginda, ahlil bait, muslimin-muslimat dan seluruh pembaca blog yang dirahmati Allah sekalian. Alhamdulillah, Allah telah memberi ruang dan peluang kepada kita untuk bertemu dan berukhuwwah di alam cyber ini. Mudah-mudahan blog ini akan menjadi medan perantara yang cukup bermakna bagi memastikan halatuju dan matlamat perjuangan PAS dapat difahami bukan hanya kepada ahli-ahli PAS tetapi juga kepada semua lapisan masyarakat selaras dengan motto “PAS for ALL”.

Kelahiran blog ini merupakan satu permulaan yang baik baik UNIT IT dalam usaha memastikan kehadiran Dewan Muslimat Pas Kawasan Hulu Langat (DMPKHL) dirasai oleh semua pihak terutamanya warga Daerah Hulu Langat. Tidak pula di ketahui mengapa Unit IT DMPK membangunkan blog ini pada tarikh 13 Mei 2009 ..kerana tarikh inilah yang selalu di menapulasikan oleh UMNO untuk menakut-menakutkan rakyat tentang perpaduan, keamanan dan kestabilan negara.

Walaubagaimanapun saya mengucapkan syabas dan berharap blog ini akan menjadi salah satu blog yang dapat membangunkan minda kaum wanita khasnya dalam menimbang dan menilai isu-isu semasa yang dibangkitkan dalam media massa perdana.

“Teruskan Perjuangan .. Kekalkan Kemenangan…”

Salam sayang dari saya :
Ketua Dewan Muslimat Pas Kawasan Hulu Langat
18 Mei 2009

No comments:

Post a Comment